áZarejestruj siŕ u nas lub te┐ zaloguj, jeÂli posiadasz ju┐ konto. 
Forum Eurovision Song Contest Strona G│ˇwna

Gloria Estefan - Conga:

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Eurovision Song Contest Strona G│ˇwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
Forum to mˇj drugi dom



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 22:54, 08 Kwi 2014 Temat postu: Gloria Estefan - Conga:

do niedawna nie miałam zadnego problemu z momi wlosami bo absolutnie nie obchodził mie mój wyglad.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie, bo Pani w salonie mi wszystko wytłumaczyła, spytała jaki efekt chcę uzyskać, zrobiła mały wywiad tak, zeby dostosować liczbę zabiegów indywidualnie. Kurcze nie wiem czy mam to brać ,skoro nie mam objawów takich jak opisujecie,tj, swedzenia,upławów itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc laseczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
motylku jak bedziesz to odpisz mi na gg.
Pierwszy dzień oficjalnie rozpoczęty

Ale je┼╝eli nie wiadomo o co chodzi to chodzi zawsze o pieni─ůdze. [link widoczny dla zalogowanych] Problem dotyczacy muzulmanskich gang├│w gwalcacych biale dziewczyny nie ominal tez Wielkiej Brytanii.
Natomiast za krótko trwa stosunek od 1 do 2 minut, a za długo od 10 do 30 minut. w te wakacje zachiało mi sie jakiejs zmiany i postanowilam rozjasnic sobie wlosy na bardzo jasny blond. a po drugie to to co ty tuaj wyprawiasz i jak sie obrzydliwie wyrazasz o twoim mezu bardzo zle o tobie swiadczy. Napisana jest bardzo przystępnie. pierwsza i tylko pierwsza...absolutnie [link widoczny dla zalogowanych]
czytalam, ze poznali sie w ten sposob ze ben odezwal sie do owena kiedy zobaczyl Bootle rocket nikt nie jest idealny a z tego co tutaj czytam to wy dziewczyny nadajecie sie wszystkie na wybiegi albo do magazynow haha XD Słowem nie stoi w miejscu. magdalenaoboe@hotmai l.com ESTAZOLAM dziala bardzo krutko ,dobrze sie zasypia po tym ale mozna sie obudzic o 5 rano i gwizdac ja bardzo duzo po nim jem na 2dzienDOXEPIN jest super ! ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra Jak dla mnie najlepsza seria to firmy John Frieda.Kazdy moze wybrac cos dla siebie .Ja uzywam serii Brilliant Brunette ( szampon, odzywke i maseczke nadajaca blysk wlosom) .Super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie te┼╝ jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
mimiiibea:
dolnoslaskie, 20 lat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi┼éo┼Ť─ç, romantyzm itp. [link widoczny dla zalogowanych] W kazdym razie zobaczymy jutro ile bedzie.
a co do lergii, nie ma innej rady tylko wypr├│bowa─ç - alergia to sprawa indywidualna, jeden ma a inni nie, i juz Trzymam kciczki! To rodzaj masa┼╝u, kt├│ry przepycha limf─Ö w kierunku w─Öz┼é├│w ch┼éonnych i naczy┼ä krwiono┼Ťnych. Przecie┼╝ wystarczy spojrze─ç na ameryka┼äskie gwiazdy..one zmieniaj─ů kolor w┼éos├│w co troch─Ö,jak one to do cholewki robi─ů!We┼╝ nawet przyk┼éad PINK.Ona ju┼╝ chyba mia┼éa wszystkie mo┼╝liwe kolory! Wybralam tepper skr─Ötny, czyli taki na ktorym nie tylko cwiczysz g├│ra-d├│l, ale takze ruchy przypominaja jazd─Ö na lyzwach, dzieki czemu pracuj─Ö wewn─Ötrzne miesnie ud. [link widoczny dla zalogowanych]
Ech...ci─Ö┼╝kie jest ┼╝ycie na diecie... i w czerwcu ju┼╝ by┼éam po operacji. A ja tak si─Ö jako┼Ť nastawi┼éam na wczesniej.. popytaj w┼Ťr├│d znajomych - pewnie kto┼Ť ma zna tak─ů osobe..teraz mam inna krawcow─ů bo tamta chyba zwin─Ö┼éa interes i tez nie narzekam bo swietnie mi skraca dzisny z zachowaniem oryginalnych ko┼äc├│weki zajmuje sie wszelkimi przer├│bkami i widac ze duzo ma pracy wiec jest dobra bo kazdy do niej przychodzi. to wychodze Buziaki dla Was! Hej dziewczyny na test jeszcze za wczesnie, ale od kilku dni bola mnie plecy w krzyzu, kluje prawy jajnik i czuje sytosc w brzuchu jednak kiedy klade sie spac staje sie bardzo glodna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam mi─Öso na wie┼╝chu i chyba mi sie paznokie─ç wrastaj─ůcy przebi┼é przez sk├│re A teraz boj─Ö si─Ö i┼Ť─ç do chor├│rga zreszta bylam juz 4 razy i dalej sie wrasta
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielkie zdarzaj─ů si─Ö zbyt rzadko i je┼Ťli nie gromadzisz tych drobnych, to w ko┼äcu i te wielkie nic ju┼╝ nie znacz─ů. witam chce kupi─ç pomaraniczowe trampki takie po 10z┼é co chodza wiecie o jakie mi chodiz jak cos to pisac
Szczerze powiem, że przez mieszkanie tam mój lęk wzrósł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest teraz na czasie jesli chodzi w┼éasnie o znalezienie potem tez odpowiedniej pracy. [link widoczny dla zalogowanych] Obracasz si─Ö w innym towarzystwie,wykszta┼éconym,m┼éodym,wi─Öc na szcz─Ö┼Ťcie niemia┼éa┼Ť mo┼╝liwo┼Ťci spotka─ç si─Ö z takimi lud┼║mi jak ja si─Ö spotka┼éam,wi─Öc rozumiem,┼╝e masz inne zdanie.Co do j─Özyka,nie ka┼╝dy ma zdolno┼Ťci j─Özykowe,a z wiekiem trudniej to przychodzi.
Ashkymm...o co chodzi z tym: Oczywiscie zwyczajny sklep ze sprzetem elektronicznym u jakiegos Hindusa. nie wiem z jakich tabekl korzystasz ale te tutaj sa niezle. On sie nigdy nie wchlonie, bedzie na zawsze, a maly blad lekarza moze nas oszpecic. szczegolnie nie cierpie ich kiedy wyschna po umyciu. [link widoczny dla zalogowanych]
Mog─ů by─ç nawroty i wtedy znowu zastosowa─ç napar i tak do skutku. Nie chc─Ö te┼╝ przesadzi─ç i mie─ç kaczego dzioba :/ ale chyba te pontony si─Ö robi─ů jak pacjentki przesadzaj─ů z ilo┼Ťci─ů ostrzykiwa┼ä? przy skladaniu wniosku do sadu koscielnego zaplacila 700zl,nie uzyskala jednak uniewaznienia malzenstwa - sanepis nie podpisuje ksiazeczke, robi to lekarz medycyny pracy A co tam w starym cfk? Szczerze m├│wi─ů─ç nie czu┼éam ze mi cos daj─ů te leki . Trzeba ─çwiczy─ç i si─Ö rusza─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby co na stronie jest ich cennik:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale jest jeden problem jak przesta─ç go kocha─ç?!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
polepszy─ç kr─ů┼╝enie krwi (by szybciej odprowadza┼éa toksyny), dog┼é─Öbnie czy┼Ťci─ç pory sk├│ry (by wszystko, co ma si─Ö przez nie wydosta─ç, mia┼éo woln─ů drog─Ö) i dba─ç o czysto┼Ť─ç (by nie emanowa─ç przykr─ů woni─ů). Wczoraj ugotowa┼éam zupk─Ö, a dzi┼Ť z po┼Ťpiechu nie wzi─Ö┼éam jej do pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Cena tez duzo lepsza wiec jestem zadowolona
Polecam -szalik czy breloczek> lub opask─Ö na r─Ök─Ö bia┼éo- czerwon─ů no i zacz─Ö┼éam..od dzisiaj. Mam 19 lat a w┼éosy wypadaja mi garsciami. Dosta┼éam r├│wnie┼╝ list─Ö rzeczy do spakowania i w sumie tyle... [link widoczny dla zalogowanych]
Lorea'l-seria niebieska do kreconych polecam przedewszystkim maske-u┼╝ywanie ca┼éej seri zbyt obci─ů┼╝e wloski.. Masz fantastyczne te nowe usta!!!Takie naturalne, po prostu ideal! i wiele wiele innych... Mia┼éam dzi┼Ť badanie glukozy, ale zwymiotowa┼éam wi─Öc kazali mi przyj┼Ť─ç za dwa dni dopiero. wiecie co. Czy kto┼Ť mo┼╝e ko┼╝ysta┼é z us┼éug fryzjerskich ko┼éo AWF w Krakowie? ale wierz─Ö, ┼╝e nasz up├│r, cierpliwo┼Ť─ç i wytrwa┼éo┼Ť─ç MUSZ─ä wreszcie zosta─ç nagrodzone, czego Wam i sobie ┼╝ycz─Ö.
ratunku, wsz─Ödzie jak nie balerinki to czuby - co to ma by─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö, dawniej siedzia┼éam tu na kilku w─ůtkach szukaj─ůc w┼éa┼Ťciwego dla mnie sposobu odchudzania .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Eurovision Song Contest Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin